Klacht indienen

Guijt: net zo makkelijk, wel zo vertrouwd

 
 
Je hebt een klacht over onze dienstverlening
Heb je een klacht over onze dienstverlening of over jouw verzekeringen? Laat het ons dan weten, dan zoeken we samen met jou naar een oplossing. Bovendien helpt jouw klacht ons bij het verbeteren van onze dienstverlening.
 
Hoe dien je een klacht in?
Dit kan op drie manieren:
1. Bel ons, wij zijn bereikbaar via 0481-427777,
2. Mail ons, via compliance@guijt.nl of
3. Schrijf ons via Guijt, t.a.v. afdeling Compliance, Postbus 1, 6690 AA Gendt.

Wat vermeld je in je klacht?
Je naam, adresgegevens en relatienummer.
Een omschrijving van de klacht.
Geef aan wat je gewenste oplossing is.

Wij streven ernaar jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Soms hebben wij meer tijd nodig, als dat zo is dan hoor je dat uiteraard van ons.
 
Bezwaar maken over de klachtafhandeling?
Voor consumenten
Lukt het niet samen een oplossing te vinden dan kan jij jouw klacht, binnen drie maanden nadat wij hebben gereageerd, voorleggen aan het KlachtenInstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl). Dit kan ook via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL) 
Hopelijk lukt het dan alsnog samen tot een oplossing te komen!

Voor zakelijke klanten
Lukt het ons niet samen een oplossing te vinden dan kan jij jouw klacht voorleggen aan de burgerlijk rechter.
 
© 2019 Guijt